خبرگزاری کار ایران

توصیه مدیرعامل بورس به سهامداران:

در فضای انتخاباتی با تحلیل درست سرمایه‌گذاری کنید/ 5 درصد نمادهای بورسی بسته است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۴۲

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه امسال شاهد رونق بازار سرمایه خواهیم بود گفت: به سهامداران توصیه می‌کنیم با تحلیل درست در فضای انتخاباتی در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شاهپور محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال امیدوارم شاهد رونق بازار سرمایه باشیم و سهامداران سود مناسبی را به دست بیاورند گفت: توصیه من به سهامداران این است که در آستانه انتخابات با تحلیل درست در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: موضوع مهم در بحث انتخابات این است که انتخابات با مشارکت بالای مردمی انجام شود و باید به دموکراتیک بودن فرآیند انتخابات افتخار کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: چه در زمان انتخابات و چه در سایر رویدادها سهامداران باید به خوبی و با تحویل درست پتانسیل شرکت‌ها را شناسایی کنند.

وی همچنین با اشاره به بسته بودن نماد برخی از شرکت‌های بورسی اظهار داشت: در حال حاضر از 600 شرکت بورسی تنها نماد شش شرکت بسته مانده است به عبارت دیگر فقط 5 درصد کل نمادهای بورس بسته است.

محمدی تاکید کرد: سرمایه‌داران نباید فقط از یک نماد خرید کنند و توصیه ما به سهامداران این است که یونیت صندوق بخرند اما وظیفه ما در بخش حاکمیتی این است که انتخاب سرمایه‌گذاران را گسترده کنیم و بازار را شافاف سازیم.

وی ادامه داد: نمادها براساس دستورالعمل‌ها باز یا بسته می‌شوند و جایگاه حسابرسان در قانون تجارت مشخص است و درباره بسته بودن نمادهای بورسی باید براساس قانون تجارت صحبت کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: به طور قطع بسته ماندن نمادهای بورسی پیگیری می‌شود و پیگیری از سیستم قضایی ضوابط خود را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز