خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه بانک صادرات ایران؛

تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان به حساب های 5 میلیارد ریالی رسید

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۲۹

بانک صادرات ایران در اطلاعیه ای از آغاز تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله میزان تا مبلغ پنج میلیارد ریال در فروردین سال 96 خبر داد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه که عصر پنجشنبه انتشار یافته، آمده است: بانک صادرات ایران تعیین تکلیف سپرده های تعاونی منحله میزان تا مبلغ پنج میلیارد ریال را از 19 فروردین ماه سال آتی آغاز می کند.

این تصمیم بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک صادرات ایران و به منظور رفع نگرانی ‌های سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان و نیز گزارش کارشناسان مالی دادگستری اتخاذ شده است.

این دسته از سپرده گذاران می توانند از تاریخ یاد شده با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران، اقدام به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند؛ درضمن سود پرداختی به سپرده‌ها ماهیانه و براساس نرخ‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

بنابراین سپرده‌گذاران به شرح ذیل و براساس آخرین عدد سمت راست کد ملی و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده‌گذار بودن ایشان در تعاونی منحله میزان دارد و به تأیید کارشناسان مالی دادگستری و هیأت تصفیه تعاونی میزان رسیده، می‌توانند به شعب این بانک مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند.

تصویر جدول زمان بندی تعیین تکلیف این دسته از سپرده گذاران، به پیوست این خبر و نیز در تارنمای بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir قابل مشاهده است.

همچنین براساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه مبلغی که سپرده‌گذاران می‌توانند از حساب خود در این مرحله برداشت کنند، حداکثر معادل 15 درصد مبلغ سپرده است.

بقیه مبلغ سپرده طبق ضوابط و مقررات بانکی موجود در پایان مدت سپرده‌گذاری قابل دریافت توسط سپرده‌گذاران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تعاونی اعتباری میزان اردیبهشت سال 1394 به دلیل ناتوانی در عمل به تعهدات خود و فقدان مجوز از بانک مرکزی - به عنوان نهاد ناظر پولی - منحل و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل تسویه موسسه با سپرده گذاران انتخاب شد.

بانک صادرات ایران از شانزدهم اسفند ماه تعیین تکلیف سپرده های تا سقف 2 میلیارد ریال (200 میلیون تومان) در تعاونی منحل شده میزان را آغاز کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز