خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایلنا:

شروع راهداری نوروزی با اعتبارات ۴۵ میلیارد ریالی / تردد روزانه ۵ هزار نفر از پایانه‌های مرزی جلفا نوردوز در نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۷۵

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهداری نوروزی استان آ‌ذربایجان شرقی از امروز با اعتبارات 45 میلیارد ریالی شروع شد، گفت: مهمترین سیاست ما در راهداری نوروزی افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای است.

داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه طرح ویژه راهداری نوروزی استان آذربایجان شرقی از امروز شروع می‌شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: در این بازه زمانی هزار نفر از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در 21 شهر استان فعال هستند.

وی ادامه داد: استقرار کشیک‌های راهداری، گشت‌های راهداری، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها، تعمیر و تنظیف تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی‌ها از جمله برنامه‌های راهداری نوروزی است که تا به امروز به انجام رسیده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی ادامه داد: افزایش ایمنی سفرهای نوروزی از مهم‌ترین برنامه‌های راهداری استان آذربایجان شرقی است و در این راستا بازدیدهای سرزده و نامحسوس از عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به تزریق اعتبارات به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در 20 روز گذشته اظهار داشت: 45 میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی و منابع نقدی برای راهداری نوروزی تخصیص داده شده که می‌توانیم با این بودجه برنامه‌های پیمانکاران را پیش ببریم.

باقر جوان با اشاره به دو پایانه مرزی مسافری جلفا و نوردوز در استان آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته در ایام نوروز روزانه 1800 نفر از مرز نودوز و 3500 نفر روزانه از مرز جلفا تردد داشتند که پیش بینی می‌کنیم تردد مسافران ایرانی به این دو کشور با 25 درصد افزایش در نوروز 96 همراه باشد.

وی ادامه داد: ‌از این رو سه گیت گذرنامه به پایانه مسافری نودوز و سه گیت گذرنامه به پایانه مسافری جلفا اضافه کردیم.

باقرجوان همچنین با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در طول 11 ماه امسال 70 نفر کمتر در جاده‌های استان آذربایجان شرقی کشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز