خبرگزاری کار ایران

دو حکم جدید وزیر نیرو ابلاغ شد؛

حائری؛ مشاور وزیر در فن‌آوری‌های نوین/ تشیعی؛ رئیس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی آب و برق

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۱۵

با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو "همایون حائری" به عنوان مشاور وزیر در فن‌آوری‌های نوین و "حمیدرضا تشیعی" به‌عنوان رئیس جدید مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق معرفی شد.

به‌گزارش ایلنا، با حکم "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو  "حمیدرضا تشیعی" معاون پیشین نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان رییس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق معرفی شد و مهندس "همایون حائری خیاوی" که هم اکنون مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران است، به عنوان مشاور وزیر در فن‌آوری‌های نوین منصوب شد.

در بخشی از حکم جدید وزیر نیرو خطاب به همایون حائری آمده است: انتظار می‌رود با همکاری و ارتباط مؤثر با واحدهای مختلف حوزه ستادی، شرکت‌های مادرتخصصی و سایر شرکت‌های زیرمجموعه، در انجام وظایف محوله در چارچوب اهداف و برنامه‌های استراتژیک وزارت نیرو، اهتمام ورزید.

همچنین وزیر نیرو در حکم خود برای حمیدرضا تشیعی تاکید کرده است: انتظار می‌رود با همکاری معاونت‌های وزارت نیرو، شرکت‌های مادرتخصصی و شرکت‌های زیرمجموعه و با همفکری متخصصان، صاحب‌نظران و جلب مشارکت بخش خصوصی در تحقق اهداف و وظائف مرکز اهتمام ورزید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز