خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:

طرح مطالعات جامع آب شرب مازندران تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۹

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران خواستار تهیه طرح مطالعات جامع آب شرب شهرهای استان شد.

ایلنا: مدیر عامل آب منطقه ای مازندران خواستار تهیه طرح مطالعاتی آب شرب این استان شد. به

به گزارش " ایلنا "، " محمد ابراهیم یخکشی "، مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در نشست مشترک با مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران اظهار داشت: گرچه تاکنون مطالعات خوبی جهت تأمین آب شرب شهرهای استان انجام شده، اما این مطالعات به صورت جامع نبوده و در هر مقطع زمانی، متناسب با اعتبار برای هر منطقه ای انجام شد ه است.

وی افزود: امروز که تأمین آب شرب استان مهم ترین اولویت شرکت های آب در مازندران و دغدغه مسئولان ارشد استان بوده، تصمیم گرفتیم یکی از مشاورین مطالعات انجام شده را جمع بندی و طرح جامعی را بر اساس مطالعات انجام شده ارائه کنیم.

" یخکشی " با اشاره به ضرورت هماهنگی بیشتر سه شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی در مدیریت تأمین و انتقال آب شرب تصریح کرد: پس از تهیه طرح جامع، معایب آن با برگزاری جلسات مشترک تخصصی بر طرف و به تصویب شرکت های آب در استان می رسد و برای نهایی شدن به وزارت نیرو منعکس خواهد شد.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه تراکم جمعیت در دشت های مازندران بسیار بالا بوده و منابع آب در این مناطق از لحاظ کمی و کیفی دارای محدودیت های فراوان است، تصریح کرد: برای تأمین آب شرب شهرها و روستاهای مازندران راهی جز تأمین آب شرب از سدها و تامین آب به صورت مجتمع های آبرسانی شهری و رو ستایی نداریم.

ذاکری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران نیز با بیان اینکه مجموعه صنعت آب استان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: تمام تلاش خود را معطوف خواهیم کرد که با همدلی و هماهنگی بیشتر بتوانیم خدماتی که به مردم ارائه می دهیم از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته و رضایت مردم در این بخش افزایش یابد.

وی افزود: بارش برف سنگین سبب شد برق قطع ومنابع تأمین آب شرب شهرهای غرب مازندران از مدار خارج شوند که با حضور اکیپ های متعدد امدادی در منطقه و با بسیج همه امکانات و بهره گیری از ۱۳ دستگاه دیزل ژنراتور استان های معین توانستیم آب شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن وصل کنیم.

" ذاکری " با استقبال از تهیه طرح جامع آب شرب استان، اعتبارات طرح های بخش آب در استان را ناکافی دانست و بر بهره گیری از مشارکت مردم و بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز