خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی فرصت خوبی برای معرفی توانمندی صنایع بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۰۳

علی ربیعی گفت: سرمایه‌گذاری مناسبی در صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم اختتامیه نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که بعد از به نتیجه رسیدن اتفاقات مثبت بسیاری که در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری رخ داد تصمیم گرفتیم این دستاوردها اعلام شود.

علی ربیعی افزود: مثلا در در حوزه حمل و نقل و کشتی‌سازی با کره‌ای‌ها همکاری خوبی صورت گرفت و توانستیم بخشی از کشتی‌ها در داخل ساخته شود . در واقع پول سوخته ما احیا شد.

وی گفت: با سرمایه گذاری مشترک با کره‌ای‌ها  کشتی سازی داخلی احیا شد و کشتی تولیدی را به آب انداختیم که اتفاق بزرگی در حوزه تحریم ها بود و شور و شوق فعالیت را در شرکت‌ها ایجاد کرد.

ربیعی اظهار داشت: قطعا ناوگان ما ناوگان قابل اعتمادی خواهد شد. در بخش حمل و نقل هوایی به سه هواپیما در شرکت آسمان رسیده بودیم اما امروز به یک نسبت خوب از هواپیما رسید‌ه‌ایم. با اجاره هواپیماها و آموزش در این حوزه، مذاکرات موفق داشتیم و با شرکت‌های روسی هم مذاکره کرده‌ایم .

ربیعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت پگاه در حال صادرات به روسیه است. همچنین سرمایه‌گذاری مناسبی در صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی صورت گرفته است.

وزیر تعاون با اشاره به برگزاری نمایشگاه «صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه» اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی صنایع ما بود. در حال حاضر  در پرتفوی ما از کشاورزی تا حمل و نقل و کاشی و سرامیک داریم و ... وجود دارد.

وی افزود: ارزش دارایی‌های ما در  ٤ صندوق بیش از ١٠٠ هزار میلیارد تومان است .

وی تصریح کرد: با توجه به جهت گیری‌ها برای بین‌المللی کردن شرکت‌ها امیدواریم بتوانیم در فعالیت‌ها شفافیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز