خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در حاشیه نمایشگاه صندوق های بازنشستگی:

رشد اشتغال از سال ٨٤ تا٩٢ صفر بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۲۹

محمد شریعتمداری گفت: نهادهای غیر دولتی اکنون پیشران در توسعه اقتصادی کشور هستند. از جمله پتروشیمی ها که بسیار موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بعد از تحریم‌های ظالمانه مجددا با کوشش دولت و هدایت های رهبری مجددا آرامش به صحنه سیاسی و اقتصادی بازگشت و شرایط برای فعالیت و کار فراهم شد.

وی افزود: ما طی روزهای گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های گوناگون در حوزه کشاورزی و فعالیت های مربوط به آب و کنترل آبهای مرزی با سرمایه گذاری ١٠ میلیون دلار بودیم.

وی ادامه داد: گازرسانی از ٦٥ درصد به ٨٥ درصد رسیده است و رساندن گاز به مرزهای کشور از جمله زاهدان از جمله برنامه هایی است که به زودی از سوی رئیس جمهور افتتاح می شود.

معاون اجرائی رئیس جمهور تصریح کرد: در سایه به کار گیری سیاست های کلان با به کارگیری همه منابع شاهد رونق خواهیم بود. با برون نگر و درون زا بودن برنامه ها می توان از چالش های اقتصادی از جمله بی ثباتی اقتصادی و اشتغال بیرون امد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته رشدی در میزان اشتغال نداشتیم اما اکنون رشد اشتغال  به ٧٠٠هزار نفر در سال  رسیده است.

وی گفت: حجم بیکاری هر سال رو به رشد است .

وی افزود: سال ٨٤ میزان نیروی کار ٢٠ میلیون و ٦٠٠ هزار نفر بود که در سال ٩٢ و آغاز دولت یازدهم همین میزان بود و هیچ تغییری نداشته است.

وی تصریح کرد: نهادهای غیر دولتی اکنون پیشران در توسعه اقتصادی کشور هستند از جمله پتروشیمی ها که بسیار موفق عمل کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز