خبرگزاری کار ایران

قدیمی در نشست‌خبری خبر داد:

نمایش 4 روزه فرش‌های میلیاردی در کاخ نیاوران/ ارسال دعوت‌نامه برای 96 سفارت‌خانه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۲۶

مدیر نمایشگاه فرش‌های نفیس و آنتیک عصر امروز در نشست‌خبری به تشریح نمایشگاه فرش‌های نفیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرزین قدیمی گفت: هدف اصلی ما توسعه بازار صادرات‌محور است و این اولین نمایشگاه در این کلاس فرش‌های نفیس به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 10 برند در فضای 400 متری کاخ نیاوران فرش‌های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

مدیر نمایشگاه فرش‌های نفیس و آنتیک متذکر شد: قیمت این فرش‌ها از 500 میلیون تا یک‌میلیارد تومان است و برخی فرش‌ها براساس قیمت متری 25 تا 30 میلیون تومان محاسبه می‌شوند.

قدیمی خاطرنشان کرد: تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های دیگر این است که اینجا وجه تجاری کار در اولویت دوم قرار دارد و برندهایی که در این نمایشگاه حضور دارند بیشتر دنبال کار کیفی هستند و بر همین اساس بازدیدکنندگان خاصی به این نمایشگاه دعوت شد‌ه‌اند و تعداد 10 هزار  کارت دعوت برای صاحبان مشاغل، صنایع و 96 سفارت در تهران فرستاده شده است.

وی در پایان تاکید کرد: این قبیل فرش‌ها مشتری‌های خاص دارند. در بازار صادراتی نیز افراد و شخصیت‌های خاص آنها را تهیه می‌کنند که با توجه به بالا بودن ارزش این فرش‌ها تصمیم گرفتیم به لحاظ تامین امنیت اولین نمایشگاه فرش نفیس را در کاخ نیاوران برگزار کنیم، ضمن اینکه اجناس داخل این نمایشگاه را تا 5 میلیارد تومان بیمه کرده‌ایم.

نمایشگاه فرش‌های آنتیک از سه‌شنبه 19 تا جمعه 22 بهمن در کاخ نیاوران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز