خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل ایدرو:

باید از فرصت‌ها استفاده کنیم/ سرمایه‌گذاران خارجی منتظر ما نمی‌مانند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۲۲۸

معظمی گفت: مدیران در میانه تحریم ها توانستند کارهای ارزنده ای را انجام دهند و در حال حاضر هماهنگی بی نظیری در میان ارکان اجرای پروژه های بزرگ کشور بوجود آمده است .

به گزارش ایلنا، محمود معظمی درمراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با اشاره به اینکه بهره برداری فازهای ۱۷ و ۱۸ یکی از کارهای بزرگی بوده که شرکت IPMI با حضور سایر شرکای ایرانی آن را به ثمر رساند ،‌افزود این شرکت فاز ۱۴ پارس جنوبی را در موعد مقررتحویل خواهد داد.

وی با بیان اینکه قراردادهای IPC هرچه زودتر باید تعین تکلیف شود،‌افزود سرمایه گذاران خارجی منتظر ما نمی مانند و باید از این فرصت ها استفاده شود، سرمایه گذارانی که به شرکت های معتبر بین المللی تعلق دارند و آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده اند منتظر اقدام ما هستند و اکنون نوبت تصمیم گیری برای استفاده از این فرصت هاست.

معظمی با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران از افرادی خبره و صاحب تجربه در حوزه نفت تشکیل شده است ابراز امیدواری کرد: فاز ۱۴ پارس جنوبی به موقع و در زمان موتور راه اندازی و به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود کار جدی شرکت IPMI بعد از اتمام این فاز، توسعه میادین نفتی است به زودی یکی از این میادین از سوی وزارت نفت واگذار خواهد شد و در این زمینه ها شریک خارجی برای این پروژه خواهیم داشت که امیدواریم با قراردادهای IPC یک فرصت طلایی برای شرکت IPMI در کشور ایجاد گردد و در حوزه های بین المللی وارد عمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز