خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ساری خبر داد :

سوخت رسانی به در راه ماندگان برف و کولاک گردنه گدوک

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۵۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : در پی بارش شدید برف و کولاک، به منظور سوخترسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک گردنه گدوک سوادکوه، بیش از ۱۵۰۰ لیتر بنزین توزیع شد .

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی با اعلام خبر فوق، گفت: در ساعات اولیه وقوع شرایط اضطرار در جاده فیروزکوه – گدوک با تماس استاندار و هماهنگی های انجام شده در نیمه شب و با اعزام کارکنان منطقه ساری و نیروهای هلال احمر ، راه و شهرسازی و نیروهای انتظامی به محل عملیات ، به افرادی که به دلیل نداشتن بنزین کافی نتوانستند از امکانات گرمایشی خودرو استفاده کنند با مخزن های بیست لیتری ، سوخت توزیع شد .

طالبی ذخیره سازی و توزیع سریع انواع فرآورده نفتی را در این منطقه مطلوب معرفی کرد و گفت : منطقه ساری در انجام به موقع سوخت رسانی در کولاک و ریزش برف شدید در جاده فیروزکوه – گدوک و در شناسایی و ارزیابی وضعیت های بحرانی مشابه موفق عمل کرده است .

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش گران منطقه ساری در امر سوخت رسانی خاطر نشان کرد : حضور نیروی بسیجی و متخصص منطقه ساری در بحرانهای نیمه دوم سال ۹۵ در شرایط سخت و سرد جای تقدیر دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با ابراز خوشحالی از پشت سر گذاشتن بحران کولاک و برف گدوک ، افزود : با توجه به پیش بینی برودت هوا در روزهای آتی ، همچون سال های گذشته هیچ مشکلی درامر سوخت رسانی نداریم.

حسینعلی طالبی اظهار کرد : منطقه ساری در بحران سرما و قطع گاز در سال ۸۶ به تجربیات ارزشمندی دست پیدا کرد و با تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در جلسات متعدد توانست روشهایی را برای جلوگیری از بحرانهای مشابه احتمالی اجرایی کند .

وی خاطر نشان کرد : کارکنان منطقه ساری در جهت مدیریت و کنترل بحران ، گام های موثری برداشتند و با تلاش صادقانه خود جان افراد زیادی را از سرمازدگی نجات دادند.

طالبی بیان کرد : مجاهدت های خاموش کارکنان منطقه ساری در زمان افت فشار و قطع گاز آذر ماه ۹۵ در چند شهر با شرایط سخت آب و هوایی در سوخت رسانی به مردم شریف استان ستودنی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز