خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه:

تحویل بیش از ۹۰۰ میلیون لیتر سوخت به ایرلاین ها / هواپیماهای خارجی مشتری ۱۰ درصد بنزین توزیعی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۸۵

افزایش تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۴ میلیون لیتر بوده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه حدود ۹۱۳ میلیون لیتر به شرکت های هواپیمایی مسافربر ایرانی و خارجی سوخت تحویل شده است.

به گزارش ایلنا، علی هرندی رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور، سوخت رسانی بدون وقفه خطوط هواپیمایی با هدف جابجایی مطلوب مسافران به نقاط مختلف ایران و جهان را اولویتی مهم برشمرد و گفت: افزایش تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۴ میلیون لیتر بوده است.

وی درباره تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی در مهرماه امسال، افزود: ۱۲۸ میلیون لیتر از مجموع سوخت تحویلی به شرکتهای هواپیمایی مسافربر مربوط به مهرماه است.

رئیس اداه کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: با تحویل این میزان سوخت به ایرلاین ها، ۱۶ هزار و ۹۵۳ فروند هواپیمای مسافربر ایرانی و خارجی، جابجایی مسافر را انجام داده اند.

وی افزایش تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی را در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸ میلیون لیتر اعلام کرد.

به گفته هرندی در مهرماه سال ۹۲، مقدار سوخت تحویلی به خطوط هواپیمایی مسافربر، ۱۲۰ میلیون لیتر بوده که با آن بیش از ۱۶ هزار پرواز انجام شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد، در میان شرکتهای هواپیمایی مسافر بر داخلی، ایران ایر بیشترین سوخت را دریافت کرده است.

به طور میانگین نزدیک به ١٠ درصد از مجموع سوخت تحویلی به هواپیماهای مسافربر در نیمه نخست امسال، به شرکتهای هواپیمایی مسافربر خارجی مربوط می شود.

با وجود تحویل منظم سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری داخلی، ایرلاین ها از پرداخت بدهی خود خودداری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز