خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران به ایلنا خبر داد:

حضور آخوندی، امروز در کمیسیون عمران/ قالیباف چهارشنبه در صحن علنی حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۷۵

عضو کمیسیون عمران با بیان این که امروز – یکشنبه ، دهم بهمن – وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برای بررسی موضوع استیضاح حضور می‌یابد، گفت: قرار بر این است که چهارشنبه – سیزدهم بهمن – شهردار تهران در صحن علنی گزارشی از سانحه پلاسکو قرائت کند.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره حضور شهردار تهران در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس گفت: چند روز گذشته جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط با سانحه پلاسکو از جمله مسئولان وزارت کار، کشور، ستاد بحران و شهرداری تهران برگزار شد که برگزاری این جلسات را ادامه می دهیم تا بررسی‌های کمیسیون عمران به دقت انجام شود.

وی افزود: طبق دستور رییس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون عمران موظف است که تحقیقات جامعی از علت سانحه پلاسکو تهیه کند که کار تحقیقات و بررسی‌ها را آغاز کرده‌ایم.

حسین زاده افزود: شهردار تهران هم روز چهارشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس حضور خواهد داشت و ضمن ارائه گزارش از سانحه پلاسکو به پرسش‌های نمایندگان پاسخ می‌دهد.

این عضو کمیسیون عمران گفت: همچنین امروز عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در کمیسیون عمران برای پیگیری بحث سانحه برخورد قطار مشهد  حضور می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز