خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تاکید کرد:

سایپا به دنبال نهادینه کردن اصل مشتریان وفادار

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۱۴

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در برنامه ریزی های آینده با توجه به بازار رقابتی و اهمیت جایگاه مشتریان، تلاش سایپا بر این است که اصل مشتریان وفادار را نهادینه کند.

به گزارش ایلنا، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در چهارمین همایش سراسری نمایندگی های مجاز گروه سایپا با بیان مطلب فوق گفت: با وجود رکود اقتصادی در سال گذشته، افزایش حق الزحمه نمایندگی ها که با تصمیم شجاعانه مدیریت ارشد گروه صورت گرفت، زمینه بهبود فضای کسب و کار را در شبکه نمایندگی های گروه سایپا فراهم کرد.

رضا تقی زاده با یادآوری طرح تسهیلات خودرو از سوی دولت اظهارکرد: اجرای این طرح موجب شد گروه خودروسازی سایپا در کسب سهم بازار از سایر رقبا پیشی گرفته و در مسیر همدلی و تلاش بیشتر قرار گیرد.

وی با تقدیر از همراهی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در سراسر کشور گفت: نمایندگان سایپا همواره در شرایط سخت و دوران تحریم های ظالمانه همراه مجموعه سایپا بودند و این همراهی و همدلی را ارج می نهیم و آن را بزرگترین پشتوانه خود در مسیر تعالی و پیشرفت می دانیم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: اقدام مدیرعامل گروه سایپا در سال گذشته در خصوص عذرخواهی رسمی از مشتریان به واسطه برخی از مشکلات در محصولات تولیدی، نشان از شجاعت، تدبیر و هوشمندی تیم مدیریتی سایپا است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات پیش روی فروش محصولات، گفت: این مشکلات نتوانسته است خللی در حرکت مثبت و رو به رشد سایپا ایجاد کند و همچنان با امید به آینده ای بهتر، به تلاش های خود ادامه خواهیم داد.

تقی زاده افزود: امید به آینده ای بهتر، انرژی زاست و باعث می شود که با حفظ وضع موجود به آینده ای درخشان فکر کنیم و در مسیر پیشرفت حرکت نماییم.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی آمارها نشان از رشد کمی غیرقابل باور در همه حوزه هاست و آنچه که از این به بعد بیشتر نیاز داریم، رشد کیفیت مالی در حوزه های  نمایندگان، قطعه سازان، سهامداران و کارکنان مرتبط با گروه بزرگ سایپا است که وظیفه داریم بین این چهار دسته تعادل برقرار کنیم و از نظر ما تک تک این حوزه ها از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بالا رفتن ارزش سهام سایپا در بازار سرمایه نشان از درایت و هوشمندی مدیران ارشد سایپاست و در این راستا با افزایش کیفیت مالی در موضوع فروش و خدمات پس از فروش ، گروه سایپا به عنوان الگوی موفق اقتصادی معرفی خواهد شد.

تقی زاده در خاتمه از برنامه ریزی برای اجرای طرح فروش استانی محصولات گروه سایپا خبرداد و گفت: با فراهم ساختن شرایط و امکانات لازم، این طرح را که در هیچ خودروسازی سابقه نداشته است، در سراسر کشور اجرایی خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به این که فقط 60 نماینده از شبکه فعال گروه، کمتر از 50 درصد رشد فروش داشته است گفت: این دسته از نمایندگان برای برخورداری از فروش سبدی می توانند با ارائه وثیقه های لازم در طرح  مذکور مشارکت نمایند .تقی زاده داشتن وثیقه کامل و قرارداد فعال را به عنوان شرط استفاده از سبد خودروهای امانی رایگان هم شرایط با سبد 300 میلیون تومانی لازم دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز