خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

هزینه‌های هنگفت پارکینگ در فرودگاه مهرآباد + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۵۷

در حالی که «پارکینک» جزو مقدماتی ترین خدمات اماکنی همچون فرودگاه ها به حساب می آید، فرودگاه مهرآباد برای پنج روز پارک یک خودرو مبلغی حدود 150 هزار تومان دریافت می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدتی است که پارکینگ فرودگاه مهرآباد به یک شرکت خصوصی سپرده شده است و این شرکت با ارائه حداقل خدمات، هزینه‌هایی بسیار هنگفت دریافت می کند.

به عنوان نمونه، یک خودرو سواری باید برای پارک پنج شبانه روز مبلغی حدود 150 هزار تومان باید پرداخت کند؛ این در شرایطی است که برخی مسافران که قصد مسافرت هوایی دارند، خودروهای خود را برای روزهای بیشتری در این پارکینگ پارک می‌کنند.

یکی از مسافران نیز هنگام خروج از این پارکینگ با اعتراض از نرخ های مشخص شده، به خبرنگار ایلنا گفت: برای یک روز و نیم پارک در این پارکینگ 38 هزار تومان وجه پرداخت کرده‌ام.

وی گفت: نرخ‌های این پارکینگ به صورت مشخص در ورودی این پارکینگ نصب نشده است و هنگام ورود، از یکی از پرسنل این پارکینگ در مورد نرخ سوال کردم و وی اعلام کرد که به ازای پارک خودرو در هر شبانه روز باید 10 هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

به طور معمول مالکان خودروها حداکثر نرخ پارکینگ را در هر شبانه روز حدود ۱۰ هزار تومان تصور می‌کنند اما زمان حساب کردن هزینه‌های پارکینگ، با اعدادی بسیار بالاتر مواجه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز