خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۵۷ درصدی مصرف بنزین یورو چهار در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۴۱

در نه ماه اول سال جاری ۴۲۸ میلیون لیتر بنزین یورو چهار در استان البرز توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، مدیر منطقه در خصوص علت افزایش توزیع و مصرف ۳۷۵ درصدی بنزین یورو۴ استان البرز، گفت: این منطقه برای حفظ محیط زیست مصرف این فرآورده را در نه ماه سال جاری جایگزین بنزین معمولی کرده است.

ابراهیم توسلی تصریح کرد؛ عرضه بنزین یورو ۴ در راستای کاهش آلودگی هوا و ایجاد امکان بهره مندی شهروندان از سوختی با استاندارد های بهتر بوده و از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه میزان مصرف بنزین معمولی استان البرز ۲۹۵ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۴ پنجاه درصد کاهش یافته است.

این مقام مسؤول، کاهش توزیع و مصرف نفتکوره در استان البرز و به ویژه شهر کرج را یکی دیگر از راه های کاهش آلودگی هوا نام برد و گفت در نه ماه اول سال جاری ۱۵ میلیون لیتر نفتکوره توزیع شده که در مقایسه با سال قبل ۸۷ درصد کاهش داشته و از مهمترین دلایل کاهش، عدم استفاده نیروگاه منتظر قائم از نفتکوره و جایگزینی گاز طبیعی می باشد.

در حال حاضر بنزین یورو۴ از طریق تمامی جایگاه های مستقر در محدوده مرکزی شهرستان های کرج و فردیس توزیع می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز