خبرگزاری کار ایران

بانک مرکزی اعلام کرد:

موسسه کاسپین باید اقدامات لازم را برای رضایت مشتریان انجام دهد

موسسه کاسپین باید اقدامات لازم را برای رضایت مشتریان انجام دهد

بانک مرکزی درباره تجمع امروز سپرده‌گذاران موسسه کاسپین اعلام کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این موسسه موظفند برای رضایت مشتریان اقدام‌های لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه بانک مرکزی آمده است: از آنجا که موسسه اعتباری کاسپین دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی است، بنابراین مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره موسسه حسب موازین قانونی مکلفند در اسرع وقت اقدام‌های مقتضی را برای رضایت مشتریان انجام داده و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

سپرده‌گذاران برای آگاهی از اقدام‌های موسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های 22340397 ‏- 22353052 ‏- 22342878 ‏- 22353374 تماس بگیرند. همچنین تلفن گویای 29954855-021 آماده دریافت نظر و شکایت سپرده‌گذاران است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز