خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرواز کیش به تهران؛

مدیرعامل هواپیمایی زاگرس‌: بدهی‌‌ها دلیل عدم سوخت‌رسانی در کیش نیست/ وزارت نفت: هیچ ایرلاینی بدون سوخت نمانده است

پرواز شماره 4050 شرکت هواپیمایی زاگرس از کیش به مقصد تهران ساعت 14:15 به دلیل عدم سوخت‌رسانی در فرودگاه کیش تاکنون انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از مسافران این پرواز طی تماس تلفنی با خبرگزاری ایلنا گفت: تاکنون پرواز ساعت 14 به مقصد تهران انجام نشده است و گفته می‌شود دلیل عدم سوخت‌رسانی به هواپیمای زاگرس در فرودگاه کیش بدهی این ایرلاین به شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی است.

بر اساس این گزارش هم اکنون حدود 60 نفر از مسافرین این پرواز در فرودگاه کیش تجمع کرده اند و هواپیمایی زاگرس نیز حاضر به پرداخت هزینه بلیط این افراد نیست.

صدیق، مدیرعامل زاگرس ایر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این که در حال رایزنی برای انجام این پرواز هستیم گفت: دلیل عدم سوخت رسانی به این هواپیما در فرودگاه کیش انباشت بدهی نیست.

وی همچنین ادامه داد: مشکل تاخیر در سوخت‌رسانی، فنی هم نیست و در حال رایزنی هستیم و تا یک ساعت دیگر مسافرگیری انجام می‌شود و پرواز به تهران برقرار خواهد شد.

گفتنی است مبداء پرواز این هواپیما اصفهان بوده که در فرودگاه اصفهان هم این پرواز با تاخیر انجام شده است.

هیچ ایرلاینی به دلیل بدهی بدون سوخت نمانده است

در همین رابطه، محمدرضا مظلومی، مدیر بازرگانی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار  اعلام کرد که هیچ ایرلاینی بدون سوخت نمانده و ادعای عدم ارائه سوخت از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نادرست است.

کد خبر : ۴۲۲۵۳۸