خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس دفتر رییس‌جمهور صورت گرفت:

رونمایی از نخستین مرکز هم‌افزایی تعاملات اقتصادی کارآفرینان

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۴۰۶

نخستین مرکز هم‌افزایی تعاملات اقتصادی کارآفرینان(مهتاک) با حضور محمد نهاوندیان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر نورالله‌زاده در نشست‌خبری که به منظور رونمایی از نخستین مرکز هم‌افزایی و تعاملات اقتصادی کارآفرینان شبکه‌اجتماعی مهتاک برگزار شد، بیان داشت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از نکات مطرح کسب و کارهای خرد و کوچک است که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد که نقطه ضعف آن دسترسی محدود به بازار است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در حوزه‌های توانمندسازی برای حضور موثر و رقابت‌پذیر دسترسی وجود ندارد و به همین دلیل باید امکان رقابت‌پذیری به وجود می‌آمد که این کار در شبکه‌اجتماعی مهتاک ارایه می‌شود.

نورالله‌زاده با تاکید بر اینکه هم‌افزایی کارآفرینان به صورت شبکه‌مجازی طراحی شده، گفت: جای اینکه افراد در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند باید آنها را به سمت حوزه‌های کسب و کار هدایت کنیم به خصوص افرادی که در مناطق روستایی مشغول به فعالیت هستند چراکه خرید تکنولوژی برای این گروه بسیار دشوار است و با این اپلیکیشن این فرصت به وجود آمده که همه افرادی که قصد تولید و عرضه به بازار دارند این امکانات را در اختیار داشته باشند. امیدواریم این شبکه ظرفیت و قابلیت‌های لازم را اجرا کرده تا محصولات با نگاه درون‌گرایی تولید و با نگاه برون‌گرایی عرضه شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد که این اپلیکیشن از امروز برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفته و نسخه جستجوهای این شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر حوزه فعالیت گروه است.

وی تاکید کرد: این شبکه اجتماعی می‌تواند به صورت رایگان بستر فروش محصولات را فراهم کند .

نورالله‌زاده در ادامه گفت: با شرکت پست و برخی بانک‌ها مذاکراتی شده که پس از اخذ نماد الکترونیک این شرکت در رساندن کالاها به این اپلیکیشن کمک کنند.

او تعداد افرادی که از این شبکه‌اجتماعی استفاده می‌کنند را 16 هزار نفر اعلام کرد که هر کدام از آنها دارای کسب وکار مستقل هستند .

نورالله‌زاده افزود: این شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام است اما امکاناتی دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما فعالیت در آن منجر به خرید و فروش محصولات بنگاه‌های خرد و کوچک می‌شود و به همین دلیل است که کارکرد آن در کشور منحصر به فرد است و بسترهای مالی ان را صندوق کارآفرینی امید فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پایان درباره بحث‌های نظارتی خرید و فروش در این برنامه بیان داشت: امکان شناسایی کاربران در این اپلیکیشن وجود دارد و لذا اگر هم محصولی نامناسبی در این گروه عرضه شود قابل شناسایی است و روش‌های برخورد نیز براساس قانون پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز