خبرگزاری کار ایران

مجتمع گاز پارس جنوبی در اولویت اول تولید پایدار گاز قرار دارد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه‌ی تولید مجتمع گاز پارس جنوبی حضور یافت و با مدیران و کارکنان مجتمع به گفتگو نشست.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهمن‌نیا مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در دیدار با مدیران مجتمع ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت همکار فقید و تلاشگر ، آقای مهندس سهیلی افزود: وقوع این حادثه برای همه بسیار دلخراش و دردناک بود و امیدواریم با اقدامات و تمهیدات لازم دیگر شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار  در مجموعه‌ی گاز نباشیم.

وی در ادامه افزود: اقدامات حمایتی که بعد از وقوع این حادثه توسط مجتمع گاز پارس جنوبی انجام گرفت، واقعا دلسوزانه و متعهدانه بود و این مهم پیام خوبی داشت که مجموعه‌ی نفت و گاز در خصوص نیروی انسانی متخصص و کارشناس، خود را مسئول و متعهد می‌داند.

بهمن‌نیا عنوان کرد: از مدیران مجتمع که در زمان وقوع حادثه به طورکامل و لحظه به لحظه در کنار همکاران حادثه دیده بودند و پیگیری مداوا، معالجه و با حضور خود باعث تسلی خاطر خانواده‌های این عزیزان بودند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.   

به گفته‌ی وی، باید اقدامات و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگوار انجام شود و اقدامات انضباطی نسبت به افراد خاطی نیز در این خصوص در دستور کار قرار بگیرد و به اطلاع عموم کارکنان رسانده شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به حوادث ایمنی اخیر در حوزه‌ی نفت و گاز کشور اشاره کرد و افزود: حوادث اخیر ایمنی که در تاسیسات نفت و گاز کشور رخ داده موجبات نگرانی مدیران ارشد در این حوزه را فراهم نموده است.

 بهمن‌نیا با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی در اولویت اول تمام بررسی‌های ایمنی قرار دارد تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در اول خط مقدم تولید پایدار گاز کشور قرار دارد و این مهم باعث شده که نگاه مدیران ارشد نسبت به سیستم‌های کنترل ایمنی در پالایشگاه‌های مجتمع به صورت ویژه باشد که اگر حادثه‌ی رخ داد بتوانیم از ایجاد افزایش پیامدهای آن به موقع جلوگیری نماییم.

وی افزود: امیدواریم قبل از شروع فصل سرما در پالایشگاه‌های جدید و قدیم مجتمع موارد ایمنی را به نقطه‌ی مطلوب برسانیم و یک گزارش جامع از مهمترین نکات ایمنی در پالایشگاه‌های مجتمع گزارش داده شود.

بهمن‌نیا اضافه کرد: من به‌عنوان کسی که از بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی در حال حاضر در ستاد مشغول به انجام وظیفه می‌باشم خودم را مسئول می‌دانم که واقعیت‌ها و فعالیت‌های بارز و برجسته‌ی این مجموعه‌ی عظیم را انعکاس بدهم و بتوانم نگاه شرکت ملی گاز را به سمت پالایشگاه‌های گاز معطوف نمایم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در پایان خاطرنشان کرد: این مهم زمانی محقق می‌شود که مرا از نظر فکری و کاری کمک نمایید که بتوانم این ماموریت را با یاری شما همکاران به سرانجام مطلوب برسانم و افتخار آفرینی متخصصان و کارشناسان را با قدرت انعکاس نمایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۹۹۵۴۱