خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی مخزن دوم پتروشیمی بوعلی سینا صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۴۵

مسئولان مستقر در پتروشیمی بوعلی سینا، حریق در مخزن دوم این مجتمع را تکذیب کردند.

به گزارش ایلنا، مسئولان مستقر در پتروشیمی بوعلی سینا تاکید کردند که آتش‌سوزی مخزن دوم پتروشیمی بوعلی سینا صحت ندارد.

بیژن زنگنه که شب گذشته به منظور بررسی وضع آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا به ماهشهر سفر کرده  به محض ورود به این شهر عازم محل حادثه شده و پس از بازدید در جلسه ستاد بحران شرکت کرد.

آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا از چهارشنبه 16تیرماه 1395) آغاز شده است. آتش‌سوزی در برج ٨٠٠١ که با ١٢١ متر ارتفاع یکی از بلندترین برج‌های پتروشیمی است، بامداد پنجشنبه (١٧ تیرماه) تقریبا به طور کامل مهار شده است.

آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح پنجشنبه مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید اما تحت کنترل نیروهای حاضر در منطقه است.

 بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان واقع شده است. شهر بندر ماهشهر مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر است. بندر ماهشهر کنونی شامل دو بخش است، بندر ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار است که بعد از اهواز وسیعترین شهرستان خوزستان است.

پتروشیمی بوعلی سینا که در این شهر قرار دارد از دیروز دچار آتش‌سوزی شد و تلاش برای مهار آتش آن به صورت زمینی و همچنین از طریق بالگرد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز