خبرگزاری کار ایران

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور سه درصد افزایش یافت

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور سه درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، دراین مدت آزادراه کرج – تهران ، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین- کرج، آزادراه تهران- کرج، تهران- پاکدشت، پاکدشت - تهران، تهران - شهریار، آزادراه تهران - ساوه ، آزادراه تهران- قم و شهریار- تهران بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص دادند.

تردد موتورسیکلت تا ساعت 24:00 روز جمعه (امروز) از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در این مسیر بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 24 روز جمعه هفتم خرداد ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع خواهد بود و در محور هراز تردد کلیه تریلرها و کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه از این مسیر ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شده است.

علاوه بر محورهای یاد شده مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده محور شمشک - دیزین ، واقع در استان های تهران و البرز همچنان بدلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

محور رودان- بندرعباس(مسیررفت) ، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی، بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود وهدایت بار ترافیکی ازمسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر خواهد بود.

محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی با توجه به کوهستانی بودن و نبود ایمنی کافی مسیر مسدود اعلام شده است و آزادراه رشت- قزوین ( باند رفت- محدوده توتکابن به رودبار نرسیده به تونل نصفی )، واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی ، بدلیل جلوگیری از وقوع رانش ناشی از اختلاف سطح ایجاد شده مسیر مسدود شده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم رستم آباد - رودبار انجام می شود.

کمربندی دهلران- اندیمشک ، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود و تردد از مسیر جایگزین از طریق داخل شهر دهلران انجام می شود.

محور اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود شده است و محور فیروزکوه ( محدوده سفیددارگله الی خطیرکوه و سله بن الی تنگه خطیرکوه )، واقع در استان های مازندران و تهران 9 خرداد ماه از ساعت 8 الی 13 بدلیل اجرای عملیات زوال ریزی راه آهن مسدود بوده و تردد از سایر محورهای منتهی به شمال کشور ( کندوان و هراز ) انجام می‌شود.

 

کد خبر : ۳۷۴۹۴۳