خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره و معاون بین‌الملل بانک ملی:

اولین پیام سوئیفت 26 دی ماه سال گذشته ارسال شد

این اقدامات از دی ماه 94 آغاز شد و اولین پیام سوئیفت 26 دی ماه سال گذشته ارسال شد و تا این لحظه بانک ملی حدود 3000 مبادله پیام سوئیفت با 62 کارگزاری خود در کشورهای مختلف دنیا داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا پناهی معاون بین‌الملل بانک ملی درمراسمی که با حضور خبرنگاران برای انجام عملیات سوئیفت در بانک ملی شعبه میرداماد برگزار شد اظهار داشت:‌ پس از تحریم‌ها پروسه عادی برای برقراری سوئیفت باید طی می شد.

پناهی افزود: این اقدامات از دی ماه 94 آغاز شد و اولین پیام سوئیفت 26 دی ماه سال گذشته ارسال شد و تا این لحظه بانک ملی حدود 3000 مبادله پیام سوئیفت با 62 کارگزاری خود در کشورهای مختلف دنیا داشته است.

وی با اشاره به پیام های ارسالی افزود: آمار پیام‌های ارسالی از کشور 1511 و پیام‌های دریافتی از کارگزاری‌های خارج از کشور را 1397 پیام بوده است.

معاون بین‌الملل بانک ملی تأکید کرد:‌ ارتباط سوئیفت و امکان نقل و انتقال وجوه هم اکنون فراهم است و تمام حساب‌های ما در خارج از کشور آمادگی انتقال وجوه از خارج به داخل و بالعکس را دارند.

پناهی با بیان اینکه با کشورهای مختلف اروپایی و نیز ژاپن ارتباط داشته ایم خاطر نشان کرد: هم اکنون امکان تبادل پیام با کارگزان وجود دارد به عنوان مثال هم اکنون ما پیام حواله وارده مستقیم از بزرگ‌ترین بانک ژاپن و به نام شخص را داشتیم

به گزارش ایلنا؛ خبرنگاران با حضور در بانک ملی شعبه میرداماد عملیات انتقال پیام سوئیفت را در این بانک نیز مشاهده کردند.

 

 

کد خبر : ۳۵۸۶۹۶