خبرگزاری کار ایران

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در شورای حفظ بیت‌المال:

رفع تصرف 9هزار میلیارد تومان اراضی دولتی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۸۵۱

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه وشهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال از اجرای احکام 9هزار میلیارد تومان رفع تصرف اراضی دولتی در استان تهران در یکسال گذشته خبر داد وگفت: مقابل زمین‌خواری ایستاده‌ایم و روند پیگیری‌ها بسیار جدی است.

حسین معصوم در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه در سال 94 احکام 9هزار میلیارد تومان رفع تصرف اراضی دولتی در قلع بنا در استان تهران را اجرا کردیم اظهار داشت: این عدد گفته شده مربوط به 2هزار و 500 پروتده تشکیل شده در استان‌تهران است.

وی با تاکید براینکه بدون هیچ اغماضی در مقابل زمین‌خواری ایستاده‌ایم افزود: روند پیگیری مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی جدی‌تر ادامه خواهد داشت.

معصوم همچنین با اشاره به لزوم ایجاد دادگاه‌های تخصصی برای بررسی پرونده‌های زمین‌خواری گفت: طبق ماده 10 قانون سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوبه سال 87 باید نسبت به ایجاد شعبات اختصاصی دادگاه بررسی جرائم مرتبط با زمین‌خواری اقدام شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه وشهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال با بیان اینکه زمین‌خواری متاسفانه در کشورمان اپیدمی شده است گفت: در طول دوسال گذشته توانستیم اقدامات موثری در این حوزه انجام دهیم.

وی افزود: همچنین توانستیم 119 هکتار تغییر کاربری اراضی را به وضعیت قبل برگردانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز