خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در پاسخ به ایلنا:

پیشنهاد جریمه مشترکین پرمصرف منتظر آغاز به‌کار مجلس دهم

جانباز گفت: طرح اصلاح الگوی مصرف و جریمه مشترکین پرمصرف را به مجلس دهم ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایلنا درباره رد پیشنهاد جریمه مشترکین پرمصرف توسط شورای نگهبان گفت: طرحی تحت عنوان اصلاح الگوی مصرف به مجلس ارائه شد که بعد از یک سال و نیم  معطلی در مجلس بند مربوط به جریمه مشترکین پرمصرف حذف و سپس به دلیل فضای زمان انتخابات شورای نگهبان طرح یاد شده را با حذف بند جریمه مشترکین پرمصرف تایید کرد.

 وی درباره اینکه آیا دیگر بار این طرح را پیشنهاد  خواهید داد یا خیر؟ اظهار داشت: فعلا باید منتظر باشیم این طرح که یک و نیم سال در مجلس معطل مانده بود بیرون بیاید، سپس طرح را به مجلس دهم ارائه خواهیم کرد.

جانباز درباره مهمترین اقدام انجام شده در بخش آب و فاضلاب کشور در سال جاری گفت:  امسال در مجتمع های آبرسانی روستایی از محل ردیف های افزایش تملک دارایی افزایش بسیار خوبی داشتیم و از صندوق توسعه ملی نیز در زمینه جذب مشارکت اقدام بسیار خوبی صورت گرفته و توانستیم بیش از 1000 میلیارد تومان اوراق جذب کنیم.

وی ادامه داد: از محل فاینانس ماده 56 و استفاده از منابع مالی بانکی جهت تامین لوله های آبرسانی هم تامین خوبی صورت گرفت و 2200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و به این ترتیب سال آینده طرح های آبرسانی کشور دچار تحول اساسی خواهد شد و سرعت خوبی در طرح ها شاهد هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور درباره برنامه های سال 95 نیز تصریح کرد: مهمترین کار این است که برای عبور از پیک گرمای سال 95 آب پایدار در اختیار مشترکین قرار دهیم.

کد خبر : ۳۵۳۱۶۰