خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حضور موافقان برجام در مجلس، عقب ماندگی‌های اقتصاد را جبران می‌کند

صالحی گفت: باید همواره کمک کنیم که تفکری در مجلس غالب و در اکثریت قرار گیرد که با دولت همراهی کرده و در به ثمر نشستن برجام نیز نقش مثبت ایفا کرده است.

حمیدرضا صالحی نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر لزوم تداوم حضور تفکر به موافق اجرایی شدن برجام در مجلس دهم گفت: پس از طی یک دوران سخت در اقتصاد و رکودی که در ۱۰ سال گذشته بر کشور حاکم بود که باعث شده بود رشد اقتصاد منفی باشد، افزایش نرخ بیکاری و پایین آمدن قدرت خرید مردم رخ دهد، اکنون باید کاری کنیم که از فرصت پیش آمده بعد از اجرایی شدن برجام ‌‌نهایت استفاده را ببریم و ظرفیت سازی لازم در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید از فرصت پسابرجام برای جبران عقب ماندگی در اقتصاد استفاده کنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین جایی که می‌تواند نقش مهم و پایش گرانه ونظارتی و اجرایی قوانین را دراین راستا داشته باشد مجلس است لذا باید همواره کمک کنیم که تفکری در مجلس غالب و در اکثریت قرار گیرد که با دولت همراهی کرده و در به ثمر نشستن برجام نیز نقش مثبت ایفا کرده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید ترکیبی از افرادی باشد که در اجرای طرح‌های بلند مدت و کوتاه مدت همراه دولت باشند که قطعا ورود افرادی که در اجرایی شدن برجام نقش آفرینی کردند مثمر ثمر خواهند بود.

کد خبر : ۳۴۸۸۰۱