خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار همایش ملی اقتصاد زیستی از فردا

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۴۷۱

نخستین اجلاس ملی «اقتصاد زیستی و زیست‌بازار ایران» از روز سه‌شنبه ( فردا) به مدت دو روز با حضور متخصصان و کارشناسان در سالن آمفی‌تئاتر شهید چمران برگزار می‌شود و اندیشمندان حوزه اقتصاد زیستی در چندین پنل و نشست تخصصی به بررسی و تبادل نظر می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، برگزاری نخستین اجلاس ملی اقتصاد زیستی و زیست بازار ایران با حضور متخصصان و کارشناسان درحالی که دنیا یک نظام جدید اقتصادی به نام اقتصاد زیستی تعریف کرده است را باید اتفاقی بسیار اثرگذار در عرصه اقتصاد کشور دانست.

این اجلاس که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه اقتصاد زیستی ستاد توسعه زیست‌فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری و شرکت امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) برگزار می‌شود، روز سه شنبه در ساعت ٨:٣٠ دقیقه آغاز به کار خواهد کرد.

نشست‌هایی با موضوعات مختلف مانند «فرصتها و چشم اندازهای اقتصاد زیستی»، «نوآوری، کارآفرینی و بازار رقابتی در اقتصاد زیستی» و «سرمایه‌گذاری و تامین مالی در بنگاه‌ها و کسب و کارهای زیستی» در نخستین همایش ملی اقتصاد زیستی و زیست بازار ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف معرفی شاخه نوظهور اقتصاد زیستی و پتانسیل های مربوطه در نشست های علمی، متولیان امر از نهادهای سیاست گذار، صاحبان صنایع، سرمایه گذاران، کارآفرینان و فناوران مرتبط را گرد هم می آورد و با ایجاد فضایی تعاملی پیرامون مفهوم نوینی از کسب و کار و اقتصاد، زمینه مشارکت طرفین در ایجاد و گسترش بازار فراورده های زیستی و رونق اقتصادی در این عرصه را فراهم کند.

فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور و شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از جمله سخنرانان مراسم افتتاحیه این اجلاس خواهند بود، ضمن این‌که در این اجلاس از اساتید برجسته و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مهم کشور به عنوان اعضای پنل و سخنران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز