خبرگزاری کار ایران

متقلبانی که داعیه مبارزه با تقلب را دارند

شخصی به نام ( م ا ) که با مراجعه به خبرگزاری ایلنا خود را از منسوبین نهادهای انقلابی و دبیر انجمن یکی از اصناف معرفی کرد، مدعی شد که برای مبارزه با فساد و تقلب در صنف خود در حال تلاش است و قصد دارد در این خصوص افشاگری کند و از خبرگزاری ایلنا یاری طلبید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شخصی به نام ( م ا ج ) که با مراجعه به خبرگزاری ایلنا خود را از منسوبین نهادهای انقلابی و دبیر انجمن یکی از اصناف معرفی کرد، مدعی شد که برای مبارزه با فساد و تقلب در صنف خود در حال تلاش است و قصد دارد در این خصوص افشاگری کند و از خبرگزاری ایلنا یاری طلبید.
خبرگزاری ایلنا نیز در راستای انجام رسالت اطلاع‌رسانی خود اقدام به انتشار مواضع و ادعاهای فرد مذکور کرد. در این میان یکی از دست اندرکاران رسانه‌ای به اعتبار و اعتماد خبرگزاری ایلنا اقدام به چاپ ویژه‌نامه‌ درخصوص وضعیت صنف فرد فوق‌الذکر کرد.
( م ا ج ) که رئیس انجمن پخش کنندگان .... می‌باشد بابت هزینه‌های چاپ ویژه‌نامه دو فقره چک به ناشر ارائه داد که مشخص شد که حساب هر دو فقره چک مسدود می‌باشد و از تاریخ صدور و چاپ دسته چک سال‌ها می‌گذرد و آقای ( م ا ج ) همچنان از این دسته چک و حساب مسدود جهت اهداف خود استفاده می‌کند. نامبرده این دو فقره چک بی اعتبار را بعد از انتشار و توزیع ویژه‌نامه ارائه داد.
حال پرسش این است که فردی که خود در رفتارهای روزانه خود مرتکب تقلب می‌شود، چگونه می‌تواند مدعی مبارزه با فساد و تقلب باشد؟
به نظر می‌رسد ارگان‌ها و علی الخصوص نهادهای انقلابی در اعتماد کردن و واگذاری احکام و انتصابات، دقت بیشتری داشته باشند.
لازم به ذکر است که خبرگزاری ایلنا در روزهای آینده لاشه‌های چک همراه با نام و عکس آقای ( م ا ج ) را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر : ۳۴۳۲۰۲