خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر هند در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان تاکید کرد:

نقش ایران در ثبات منطقه موثر و تاثیر گذار است

ناریندرا مودی نخست وزیر هند نیز در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نقش ایران را در ثبات منطقه موثر و تاثیر گذار توصیف کرد .

ناریندرا مودی نخست وزیر هند نیز در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نقش ایران را در ثبات منطقه موثر و تاثیر گذار توصیف کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، وی با اشاره به ترویج افراطی گری و خشونت در منطقه غرب آسیا افزود: همه کشورها باید تلاش کنند تا با افراطی گری و تروریسم مقابله کنند .

نخست وزیر هند  با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری های اقتصادی ایران و هند گفت : ایران و هند به عنوان دو کشور بزرگ و دوست می توانند همکاری های موثر و بهتری به ویژه در دوره پسا تحریم داشته باشند .

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در این دیدار با اشاره به تصمیم جدی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی با هند  اظهار داشت : توافقا ت و مذاکرات دوستانه ای با هند صورت گرفته و باید تلاش شود برخی موانع گسترش همکاری ها بین دو کشور برداشته شود .

طیب نیا با قدردانی از سفر اخیر نخست وزیر هند به روسیه ، افغانستان و به ویژه پاکستا ن گفت: این سفر موجب همبستگی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه می شود .

وزیر امو اقتصادی و دارایی کشورمان  با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن خط اعتباری بین ایران و هند گفت : امیدواریم با عبور از مذاکرات و افزایش مبادلات تجاری صادرات ایران به هند هم افزایش داشته باشد .

کد خبر : ۳۳۳۸۹۳