خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم‌مقام دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی صورت گرفت:

امضاء تفاهم همکاری با شبکه تکنو پارک‌های کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۶۶۷

دومین مجمع عمومی شبکه تکنو پارکهای کشورهای اسلامی با حضور ١٤ نفر از نمایندگان تکنو پارکهای کشورهای اسلامی به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار گردید. در این نشست که با حضور آقای دکتر سالار آملی معاونت بین الملل وزارت علوم و استاندار گیلان برگزار شد تفاهم نامه همکاری فی مابین شبکه تکنو پارکهای کشورهای اسلامی و دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی امضاء گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی؛ دکتر مهدی کریمی قائم مقام و رئیس شورای مرکزی دبیرخانه طی سخنانی در این نشست با اشاره به اهمیت تشکلها و بخشهای خصوصی - خدماتی در تعریف مناسبات فناوری بین کشورهای اسلامی ضمن اظهار امیدواری بیان داشت: با امضاء این تفاهم نامه فعالیت نمایندگان دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی با تکنو پارکهای کشورهای هدف جهت اخذ حمایتهای معنوی به منظور حصول اهداف مد نظر تسهیل خواهد یافت.

امضاء تفاهم همکاری با شبکه تکنو پارک‌های کشورهای اسلامی

وی ضمن تشکر از فعالیتهای خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است اظهار کرد: اقداماتی توسط معاونت امور بین الملل وزارت علوم و ریاست پارک علم و فناوری گیلان در ایجاد انسجام بین تکنو پارکهای کشورهای اسلامی به نمایندگی از دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی صورت گرفت که موجبات اثربخشی هر چه بیشتر این مراودات را با همکاری بخشهای خصوصی فراهم آورد. قائم مقام دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی با اعلام تشکیل فدراسیون مستقل توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی با همراهی دبیرخانه و مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامیOIC-IBC تصریح کرد: این موضوع گام مهمی در مشارکت حوزهای صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری کشورهای مربوطه در حوزه فناوری تلقی می‌شود و در کوتاهترین زمان ساز و کارهای اجرایی  جهت نحوه عضویت سایر کشورها در این فدراسیون تعریف گردیده و عملیاتی خواهد شد.

کریمی در پایان ضمن اینکه همراهی مجموعه تکنو پارکهای ایران و سایر کشورهای اسلامی در این موضوع را مهم و تاثیر گذار خواند؛ به عزم جدی این مجموعه بر تعریف فعالیتهای مشترک با این نهادها تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز