خبرگزاری کار ایران

کشف و ضبط ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در تهران

با اقدامات موثر عملیاتی و با مراقبت های لازم 2 میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 330 میلیون تومان توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف و دو متهم آن نیز دستگیرشدند.

کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به اقدامات موثر عملیاتی و مراقبت های لازم موفق به کشف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳۳۰ میلیون تومان توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، با اقدامات موثر عملیاتی و با مراقبت های لازم 2 میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 330 میلیون تومان توسط  پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف و دو متهم آن نیز دستگیرشدند.

در پی وصول خبر از سوی منابع و مخبرین کسب اطلاع شد، محموله انبوهی از سیگارهای متنوع خارجی قاچاق در حال انتقال به تهران است که بلافاصله تیم های عملیاتی توسط عوامل مبارزه با قاچاق کالا وارز پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ سازماندهی و با اقدامات فنی و کنترلی و مراقبت های لازم کامیون مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان شناسایی و توقیف شد

بر اساس این گزارش، در بازرسی به عمل آمده تعداد 2 میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق معادل 223 کارتن یا 11 هزارو 500 باکس و همچنین مقدار 120 بسته تنباکوی خارجی کشف شد.

بنابراین گزارش، این مقدار قابل ملاحظه سیگارت و تنباکو در لابه لای بشکه های خالی به شکل کاملا ماهرانه جاسازی شده و یکی از متهمان با علم و آگاهی از قاچاق بودن آن، این محموله را از شهرستان های سقز، بوکان، سردشت و بانه تهیه و تجمیع کرده و قرار بود آنها را به صورت تلفنی به مکانی در شرق تهران تحویل دهد.

بر اساس این گزارش، ارزش کالای فوق حدود 330 میلیون تومان بوده که پرونده متشکله به دادسرای ویژه مبارزه با جرائم اقتصادی ارسال و  متهمان مربوطه دستگیر شدند.

کد خبر : ۳۲۳۸۷۷