خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع تشکل های فن آوری اطلاعات و ارتباطات؛

تمایل برندهای مطرح ICT برای حضور در ایران

تمایل برندهای مطرح ICT برای حضور در ایران

در حال حاضر برندهای مطرح این حوزه تمایل دارند که در ایران حضور داشته باشند و این نشان از جذاب بودن بازار ایران برای شرکت‌های بین‌المللی دارد.

در نشست خبری نخستین کنگره ملی شناسایی و مکان‌یابی رادیویی محمدرضا طلایی رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: این صنعت می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند به طوری که سرمایه‌گذاری نسبت به ارزش افزوده در این حوزه بسیار کم است و بسیاری از کشورها از ICT با عنوان یک صنعت پایه استفاده می‌کنند.

وی افزود: امروز ارزش و ثروت کشورها براساس اطلاعاتی است که در اختیار دارند اما متاسفانه دولت‌های گذشته به این صنعت به عنوان یک حوزه لوکس نگاه می‌کردند و توجهی به آن نداشتند. ما امیدواریم در دوران پساتحریم بانگاه مثبت دولت به این حوزه سبب تحول‌های زیادی شود.

طلایی با اشاره به نمایشگاه GTX دبی تصریح کرد: در حال حاضر برندهای مطرح این حوزه تمایل دارند که در ایران حضور داشته باشند و این نشان از جذاب بودن بازار ایران برای شرکت‌های بین‌المللی دارد.

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به مشکلات صنعت خودرو گفت: مشکلاتی که اکنون صنعت خودروی ما درگیر آن است بیشتر در حوزه کیفیت است و ما می‌توانیم با استفاده از فناوری اطلاعات دراین بخش کمک زیادی به این صنعت بکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز