خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد:

دیدار وزیر توسعه و تجارت برزیل با رئیس اتاق بازرگانی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۶۲۱

وزیر توسعه و تجارت برزیل با رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر توسعه و تجارت برزیل با رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار کردند.

در این دیدار، موتو ویو با اشاره به سابقه تجارت ایران و برزیل گفت: ما خواهان گسترش ثبت همکاری های دو کشور هستیم و امضای توافق نامه همکاری و سرمایه‌گذاری بین دو کشور سبب خواهد شد که پیشرفت‌های قابل توجهی در معادلات دو کشور رخ دهد.

وی در خصوص جزییات این توافقنامه گفت: ما مایل هستیم این توافقنامه بیشتر بر همکاری بخش های خصوصی دو کشور استوار باشد .

در ادامه این دیدار نماینده بخش کشاورزی برزیل با اشاره به توانایی‌های این کشور در حوزه کشاورزی گفت: با توجه به اینکه روابط تجاری، یک رابطه دو طرفه است ما می‌توانیم علاوه بر بخش کشاورزی در بخش شیلات نیز با یکدیگر همکاری کنیم.

وی افزود: از آنجایی که ایران یکی از وارد کنندگان ماکیان است و ما قبلا تعهد کاری خود در سلامت دام  صادراتی و  محصولات گوشتی با کیفیت را اثبات کرده‌ایم، امیدواریم در بخش شیلات نیز بتوانیم نیازهای ایران را تامین کنیم.

در ادامه این دیدار، محسن جلال‌پور رییس اتاق بازرگانی ایران خواهان گسترش روابط دو کشور در دو حوزه خودروسازی و انتقال تکنولوژی و صنایع هوایی شد و گفت: ما آمادگی داریم با همکاری سفارت کشور بزریل، هیات‌های تخصصی خود را از طرف بخش خصوصی ایران به برزیل اعزام کنیم تا سطح روابط و همکاری‌ها، تخصصی‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز