خبرگزاری کار ایران

گزارش مرکز آمار از تورم مهر ماه؛

شاخص گروه خوراکی‌ها نسبت به شهریور 0.9 درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۰۸۶

شاخص گروه اصلی خوراکی ها در ماه مورد بررسی به عدد 247.7 رسید که نسبت به ماه قبل0.9 درصد کاهش داشته است.

گزارش مرکز آمار ایران در خصوص نرخ تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در مهر ماه 1394 نشان می‌دهد، شاخص گروه عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی ها و دخانیات در این ماه به رقم 249.8 رسید که نسبت به ماه قبل 0.7درصد کاهش داشته است. شاخص گروه اصلی خوراکی ها در ماه مورد بررسی به عدد 247.7 رسید که نسبت به ماه قبل0.9 درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا، شاخص گروه اصلی خوراکی ها نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.5درصد افزایش نشان می دهد و نرخ تورم دوازده ماهه این گروه 11.1 درصد است.

شاخص گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.3 درصد افزایش نشان می دهد و درصد تغییرات این گروه در دوازده ماه منتهی به مهر ماه 94نسبت به دوره مشابه سال قبل 10.8 درصد است که نسبت به همین اطلاع در شهریورماه (10.8 درصد) بدون تغییر مانده است.

شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات در مهرماه 94 به رقم 207.7 رسید که 1.4 نسبت به ماه قبل افزایش نشان می دهد. میزان افزایش شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات نسبت به ماه مشابه سال قبل12 درصد بوده و نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مهر ماه سال 1394 نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه14.4 درصد است که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه (14.8 درصد) کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز