خبرگزاری کار ایران

سفر استانی هیئت دولت به مازندران؛

طرح‌های آماده افتتاح راه و شهرسازی مازندران/ افتتاح بیش از ۶ هزار واحد مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۱۱۹

مدیرکل اداره راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت از جمله عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی به استان مازندران ۱۸۸ پروژه راهسازی مازندران به ارزش یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۶ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی؛ حیدر نوروزی با اعلام این خبر افزود: ۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، هفت دوربرگردان، ۲۱۰ کیلومتر روکش آسفالت از جمله طرح‌های آماده افتتاح در سفر هیئت دولت به استان مازندران است.

نوروزی گفت: قطعه اول نکا- نیروگاه و قسمتی از محور آمل - چمستان - نور از جمله پروژه‌های بزرگراهی استان مازندران به شمار می‌روند.

وی از آماده بودن ۶ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن مهر در استان خبر داد و اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۵۰۵ واحد در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر و ۸۶۴ واحد مسکن مهر نیز در بافت فرسوده افتتاح می‌شود.

نوروزی از افتتاح دو پروژه فنی و اجرایی ساختمان انتقال خون استان مازندران و ساختمان بخشداری دهفری فریدونکنار خبر داد و گفت: برای این دو پروژه بیش از ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه تکمیل کنارگذرهای شهرهای استان و پایان چهاربانده کردن محور مواصلاتی هراز و سوادکوه مهمترین خواسته راه شهرسازی استان در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران است، گفت: با انجام این طرح‌ها وضعیت حمل و نقلی مازندران تا حدود زیادی ساماندهی می‌شود.

استان مازندران دوشنبه 20 مهر ماه در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت، میزبان رئیس دولت تدبیر و امید و اعضای هیئت دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز