خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور:

شبکه سنتی توزیع پاسخگوی نیاز جامعه نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۱۱۲

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: شکل سنتی در مدیریت شبکه توزیع، پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست. یک شبکه مجازی به راحتی می تواند به اندازه چهار فروشگاه معتبر کالا بفروشد؛ چون استفاده از ابزارهای معتبر جای خود را در دنیای تجارت و تکنولوژی باز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق اصناف ایران، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نخستین جلسه کمیسیون تولید و توزیع ( صنف، صنعت و بازار) کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که با حضور اعضا و روسای ۲۲ صنف مرتبط با مد و لباس، در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد، افزود: در شرایط امروز اگر تولید ، توزیع و عرضه بخواهد به شکل سنتی ادامه پیدا کند، شاهد هجوم واردات کالای غیر ایرانی در شرایط پسا تحریم خواهیم بود.

حمید قبادی ادامه داد: در دوره پساتحریم و اقتصاد آزاد، برندهای معتبر دنیا قطعأ به دنبال ورود به کشور هستند که باید پیش از این اتفاق، مقاوم سازی صورت بگیرد؛ یکی از روش های مقاوم سازی ارتقای تولید و کیفیت کالاهای داخلی است.

قبادی اظهار کرد: برند سازی مشکلات فروش و توزیع را حل می کند؛ معمولا ما برای گرفتن بیمه و مالیات اول سراغ کالاهایی می رویم که برند هستند و برنامه ای برای حمایت از آن ها نداریم و این اشتباه است..»

وی با بیان اینکه در اجرای این کار نقش مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود:« امیدواریم مردم رفتار تقلیدی سال های قبل را در مصرف برندهای خارجی کنار بگذارند. از طرفی هم باید انتظارات مردم ، تغییر ذائقه و سلیقه آنها از به طور مرتب مدنظر قرار گیرد.

قبادی با بیان اینکه تمام صنوفی که در موضوع سبک زندگی فعالیت دارند، باید حضور جدی داشته باشند و آستین ها را بالا بزنند، تصریح کرد: اکنون فضا باز است و درقانون برنامه ششم توسعه، برای نخستین بار مد و لباس در یک سند بالا دستی جایگاه پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز