خبرگزاری کار ایران

پست با خدمات نوین در تلکام 2015 حضور یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۱۶

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به حضور محتوایی پست در نمایشگاه تلکام 2015 گفت: در نمایشگاه فعلی با مشارکت بخش خصوصی خدمات جدید را به نمایش گذاشته ایم.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، حسین مهری با بیان اینکه از خدمات ارایه شده در نمایشگاه همزمان با 17 مهرماه روز جهانی پست رونمایی می شود، افزود: در نمایشگاه امسال سه خدمت جدید پست رسانه، من و پست و پست پخش در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته که باعث ایجاد تحول در عرصه تولیدات کشور و ارایه خدمات مطلوب به مردم می شود.

وی آینده پست را در این خدمات دانست و گفت: شرکت با تلکام (تجارت الکترونیک بدون مرکز)، e.bay و آمازون قرارداد همکاری امضاء کرده تا هر سه نوع خدمت را در قالب تجارت الکترونیک بدون مرز و پست هایبرید ارایه دهد.

مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی خدمات ویژه شهروندی ارایه می شود که شهروندان می توانند با تماس با تلفن 193 تمام خدمات مورد نیاز را از داخل منزل در قالب خدمات پستی hand to hand دریافت کنند.

وی با بیان اینکه طرح پایلوت این سرویس در تبریز اجرا شده است، گفت: شاهد رونمایی از این خدمت در نمایشگاه تلکام خواهیم بود.

مهری در زمینه GNAF نیز گفت: در 11 شهر و 11 استان دو ماه است که کار آغاز شده و پس از برگزاری همایش در ماه گذشته کارگروهی به این منظور شکل گرفت تا بحث استانداردسازی آدرس ها را پیگیری کند.

وی از دیگر خدمات شرکت پست در تلکام 2015 به صندوق های هوشمند پستی اشاره کرد و گفت: صندوق های هوشمند پستی cashless با مشارکت بخش خصوصی را شاهدیم که به غیر از پرداخت پول نقد تمام خدمات مالی از طریق آن انجام و نامه های پستی نیز قابل دریافت است.

مهری با بیان اینکه پایلوت این طرح در دو ماه گذشته در 11 نقطه تهران اجرا و ایرادات آن رفع شده است، افزود: بزودی در مراکز شهرستان ها و شهرهای بزرگ دو هزار صندوق پستی هوشمند در سراسر کشور جایگزین صندوق های قدیمی شده و به ارایه خدمات می پردازد.

وی تاکید کرد: در این مدت کوشیدیم با ارایه خدمات جدید، پست متحول شده و به جایگاه مناسب در بین مردم دست یابد.

شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام 2015 که از چهارم مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرده است امروز به کار خود خاتمه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز