خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف مطرح ساخت:

اشتغال و حفظ سرمایه های داخلی به جای حمایت از سرمایه گذاران خارجی

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۶۳۵

رییس اتاق اصناف ایران گفت :اصناف با هشت هزار و 300 تشکل صنفی و600 هزار واحد تولیدی و 900 هزار بنگاه در بخش خدمات فنی از حمایت های لازم بی بهره اند و لازم است به جای حمایت از سرمایه گذاران خارجی در وهله اول اشتغال و سرمایه های داخلی حفظ شود.

به گزارش ایلنا، علی فاضلی با بیان آنکه اقتصاد کشور در شرایط دشوار قرار گرفته و با کمترین ظرفیت فعالیت می کند، گفت: سیاست های غلط بانکی با بهره 20 درصد که چنانچه هزینه های نظام سرمایه ای را هم به آن اضافه شود، سودی بالای 35 درصد می شود، فشار مضاعفی را به واحدهای تولیدی وارد می کند.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد ایران در شرایط پساتحریم گفت: بخش اعظم اقتصاد بر مبنای فعالیت بنگاه محوری است و چنانچه قرار باشد بنگاههای کوچک اقتصادی در شرایط رکودی فعلی با اخذ مالیات های سنگین تضعیف شوند و هیچ سیاست تشویقی و حمایتی از آنها صورت نگیرد، با تعطیلی مواجه خواهند شد.

رییس اتاق اصناف ایران برنامه های مثبت دولت در ایجاد ثبات در بازار و ایجاد امید در فعالان اقتصادی کشور را یادآور شد وگفت: لازم است تدابیر ویژه ای اتخاذ شود تا از رکود عبور کرده و به سمت رونق اقتصادی برویم و سرمایه های ساکن با اطمینان و امید وارد چرخه تولید و توزیع شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: اصناف با وجود رکود سالهای گذشته و تورم و کمبود نقدینگی فعلی، کار ارزشمندی صورت گرفت و بازار را به نحو مطلوب و با نظارت کامل بدون تنش اداره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز