خبرگزاری کار ایران

از ۴ تا ۷ مهرماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور بیش از 270 شرکت داخلی و 56 شرکت خارجی از شنبه 4 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار می‌کند.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور بیش از 270 شرکت داخلی و 56 شرکت خارجی از 16 کشور، از شنبه 4 لغایت سه‌شنبه 7 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، بلژیک، آمریکا، هلند، تایوان، اسپانیا،‌ استرالیا، دانمارک، پرتقال، کره جنوبی و روسیه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب به معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت 23 هزار مترمربع و در 8 سالن بزرگ نمایشگاهی برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با عرضه مدرن‌ترین و کارآمدترین محصولات استاندارد خود،‌ در بازار جهانی، به رقابت با دیگر همنوعان خود خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه هر روز نشست‌های تخصصی و فنی با حضور متخصصان صنعت آب و تاسیسات فاضلاب و مسئولان دولتی برگزار شده و حاضرین در جلسه، ضمن تبادل تجربه، در خصوص آخرین یافته‌های علمی، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب از تاریخ شنبه 4 لغایت سه‌شنبه 7 مهرماه به مدت چهار روز، از ساعت 9 صبح لغایت 5 عصر پذیرای عموم مردم بوده تا ضمن بازدید، با آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران و جهان آشنا شوند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه سئول برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۶۹۱۰