خبرگزاری کار ایران

تنوع در قیمت و کیفیت گروه سایپا بی نظیر است

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۹۶۸

ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات و خودرو اردبیل از تاریخ 16 الی 20 در این شهر برگزار شد.

ایلنا: معاون استاندار اردبیل گفت: تنوع ظاهری با قیمت های متنوع می تواند پاسخگوی نیاز همشریان و ارگان های مختلف باشد.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی معاون استاندار اردبیل در حاشیه بازید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا گفت: تنوع محصولات در گروه خودرو سازی سایپا بی نظیر است و مردم و ارگان های دولتی می توانند از فرصت استفاده کنند و نسبت به تامین نیاز های خود با توجه به شرایط فروش ویژه نمایشگاهی اقدام به خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل با توجه به  داشتن پتانسیل و ظرفیت تولید محصولات صنعتی، می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع باشد که علاوه بر اشتغال زایی، دست یابی سهل و آسان به بازار منطقه را برایشان در پی خواهد داشت.

وی افزود: طی بازدید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا صحبت های ضمنی با مدیران ارشد گروه سایپا صورت گرفت تا بتوانیم نیاز کارکنان و ارگان های دولتی خود را با محصولات  گروه خودور سازی سایپا تامین کنیم و مطمئنا تنوع ظاهری و قیمت های متنوع می تواند پاسخگوی  نیاز همشهریان و ارگان های مختلف استان باشد.

علاوه بر این مهندس عزیزی مدیر کل اقتصادی استانداری اردبیل نیز در بازدید از غرفه گروه سایپا گفت: حمایت از تولید داخلی توسط مردم و مسئولین و تلاش صاحبان صنایع برای ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات، می تواند منجر به رشد قابل توجه در صنعت کشور شود.

عزیزی به مرز 392 کیلومتری استان اردبیل با کشور های همسایه اشاره کرد و افزود: بستر سرمایه گذاری با هدف تولید صادراتی در استان اردبیل فراهم است و صاحبان سرمایه می توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

گفتنی است ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات و خودرو اردبیل از تاریخ 16 الی 20 در این شهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز