خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

سیاست دولت کلنگ زنی‌های جدید نیست / یک افتتاح پس از ۱۸ سال

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۷۱

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سیاست دولت کلنگ زنی نیست،‌ گفت: در هفته دولت با حضور رییس جمهور یک قطعه از آزادراه ساوه- همدان به افتتاح می رسد.

علی نورزاد،‌‌ مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه 28 کیلومتر از این آزادراه توسط رییس جمهور افتتاح می شود،‌ اظهار کرد:‌ کل طول مسیر آزادراه ساوه- همدان 180  کیلومتر است که در هفته دولت از مهم ترین قطعه آن بهره برداری می شود.

وی افزود: در حال حاضر مراحل آسفالت ریزی به طور کامل انجام شده است و آخرین عملیاتی ایمنی مسیر هم در دست  اجرا است.

نورزاد با اشاره به اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارند،‌ گفت: سیاست دولت کلنگزنیهای جدید نیست.  

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین درباره آزادراه تهران- شمال گفت: پس از 18 سال بالاخره قطعه یک آزادراه سال آینده به افتتاح می رسد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه عزم و اراده برای اتمام پروژه آزادراه تهران- شمال به وجود آمده است،‌ اظهار کرد: در حال حاضر شش پیمانکار در قطعه یک مشغول به کار هستند و پیشرفت فیزیکی در قطعه یک سرعت قابل توجهی دارد.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان،‌ گفت: قرارداد ساخت قطار سریع السیر تهران- قم – اصفهان با چینی ها در مرحله نهایی شدن است و پس از عقد قرارداد بلافاصله مراحل اجرایی پروژه شروع می شود.    

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز