خبرگزاری کار ایران

جگوار XJ مدل 2016 به بازار می‌آید + عکس

جگوار XJ که از اوایل همین دهه به بازار عرضه شده تا امروز تغییرات کمی به خود دیده است، اما کمپانی جگوار تصمیم گرفته که مدل 2016 را با تغییرات بیشتری روانه بازار کند.

به گزارش ایلنا از وان کار، جگوار XJ که از اوایل همین دهه به بازار عرضه شده تا امروز تغییرات کمی به خود دیده است، اما کمپانی جگوار تصمیم گرفته که مدل 2016 را با تغییرات بیشتری روانه بازار کند. این خودرو از تزیینات زیباتر، قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های به‌روزتری بهره می‌برد. چراغ‌های LED در جلو، چراغ‌های Double J LED مخصوص رانندگی در روز و اگزوزهای جدید از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. جلو پنجره کمی صاف‌تر شده و پره‌های کرومی به ورودی هوا در سپر جلو اضافه شده‌اند.

465

پیشرانه این مدل با همان پوشش تمام آلومینیومی عرضه می‌شود؛ پیشرانه 6 سیلندر خورجینی 3 لیتر مجهز به سوپرشارژر، 340 اسب‌بخار قدرت و حدود 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و به دو صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 5 لیتری مجهز به سوپرشارژر قادر به تولید دو قدرت متفاوت 470 و 550 اسب‌بخاری است. گیربکس اتوماتیک 8 سرعته ZF برای تمام پیشرانه‌ها به کار می‌رود. سیستم تفریحات و سرگرمی و سیستم کمک راننده، تجهیزات جدید مدل 2016 است. صفحه نمایش لمسی 8 اینچی که قبلا هم در مدل‌های XF و XE به کار رفته بود، از قابلیت جدید زوم و WI-FI بهره می‌برد. تیپ‌های XJL Supercharged و XJL Portfolio با روکش چرمی به همراه دوخت خشتی عرضه می‌شوند.

1car.ir-Jaguar-xj(5)

1car.ir-Jaguar-xj(4)

در همه مدل‌ها، جعبه ابزار قابلیت بیشتری برای شخصی سازی دارد و می‌تواند نقشه‌های مسیریاب را در مسیر دید راننده نمایش دهد. این خودرو از تکنولوژی جدید All-Surface Progress Control بهره می‌برد که نوعی سیستم کنترل کشش است که به طور اتوماتیک در زمین‌های لیز مانند زمین‌های برفی و یخی عمل می‌کند. دیگر تجهیزات کمکی شامل کروز کنترل، سیستم شناسایی علائم رانندگی، کروز کنترل تطبیقی به همراه سیستم Queue Assist، سنسور حساس به نزدیک شدن خودروهای دیگر، سیستم کمک پارک و سیستم هشدار عبور از خط است.

465

کد خبر : ۲۸۵۴۰۴