خبرگزاری کار ایران

حجتی فقرزدایی را از برنامه های دولت یازدهم اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۷۸

وزیر جهادکشاورزی در اجلاس دوسالانه فائو، فقرزدایی و مبارزه با گرسنگی را از برنامه های دولت یازدهم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در حاشیه نخستین روز از سی و نهمین اجلاس دوسالانه وزیران کشاورزی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) که در رم برگزار شد، افزود: در کشور ما نسبت به ایجاد خدمات و زیربناها در مناطق روستایی بویژه در سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای اساسی و زیربنایی زیادی انجام شده است.

وی اظهار داشت: فقرزدایی و مبارزه با گرسنگی در برنامه های دولت بوده و هست و به همین دلیل در مراسمی که به مناسبت موفقیت برخی از کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در تحقق اهداف توسعه هزاره در مبارزه با گرسنگی و فقر برگزار می شود، ایران هم یکی از کشورهایی است که در زمینه مبارزه با گرسنگی و فقر جایزه دریافت خواهد کرد.

به گفته وی، پایدارسازی تولیدات کشاورزی در جهان، بررسی و تصویب سیاست های مربوط به ارتقا امنیت غذایی و راهکارهای مقابله با فقر و گرسنگی در جوامع روستایی از اهداف اصلی این اجلاس است.

براساس این گزارش، اجلاس دوسالانه فائو با حضور وزرای کشاورزی و نمایندگان 197 کشور عضو از جمله وزیرجهادکشاورزی کشورمان در مقر این سازمان در رم گشایش یافت و تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز