خبرگزاری کار ایران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور :

ترافیک مسیرهای منتهی به استانهای شمالی کشور سنگین است / جاده چالوس تا ساعت7 صبح فردا یک طرفه شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۳۲۶

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه مسیرهای خروجی تهران، کرج و تهران قم ترافیک سنگین دارد گفت: پیش بینی می کنیم در تعطیلات آخر هفته چیزی حدود 35 میلیون تردد در سطح کشور انجام شود.

یاسر خالدی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به مسیرهای مسدود گفت: در حال حاضر به جز آزاد راه چالوس مرزن آباد در مسیر شمال به جنوب تمام محورهای مواسلاتی کشور باز است.

وی درباره ترافیک مسیرهای پرتردد از جمله مسیرهای منتهی به استانهای شمالی کشور گفت: ترافیک تهران کرج حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و در  ادامه در آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پلیس راه مهرشهر و همینطور محور کرج چالوس و محور هراز ترافیک بسیار سنگین است.

خالدی ادامه داد: همچنین در محور فیروزکوه و همینطور آزادراه قزوین رشت و همچنین آزاد راه تهران قم شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به ساعات پیک ترافیک جاده ای در 24 ساعت آینده گفت: پیش بینی می شود اوج تردد تا ساعت 23 امشب ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه تردد از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 7 صبح فردا ممنوع بوده و وسائل نقلیه از ساعت 17 تا صبح فردا از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه تردد می کنند.

خالدی به مسافران توصیه کرد: از مسافران و رانندگان خواهشمندیم از پارکهای حاشیه ای در کنار جاده ها خودداری کنند وهمچنین فاصله طولی و عرضی بین خودروها  را رعایت کنند.همچنین از مسافران خواهشمندیم سفرهای برگشت را در ساعتهای مختلف توزیع کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز