خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری:

برای جابه جایی زائران حرم مطهر امام تدابیر لازم اتخاذ شده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۹۶

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در آستانه بیست و ششمین مراسم بزرگداشت بنیا نگذار انقلاب اسلامی تدابیرلازم برای جابه جایی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اتخاذ شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسماعیل غلامی اظهار داشت: در این راستا ضمن هماهنگی با مسوولان ستاد برگزاری بزرگداشت امام (ره) و با بهره مندی از همکاری تمام ارگان ها و اتحادیه های فعال حمل و نقل عمومی کشور و آمادگی در بکارگیری ناوگان(بالغ بر 20 هزار دستگاه اتوبوس و 35 هزار دستگاه مینی بوس و 36 هزار دستگاه سواری کرایه) و ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم به واحدهای استانی، نسبت به جابه جایی ایمن و مطلوب زائران تصمیمات و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی از آمادگی ادارات کل حمل و نقل و پایانه های سراسر کشور در زمینه اختصاص اتوبوس های دارای استانداردهای فنی و تجهیزات ایمنی جهت جابه جایی زائران در این ایام خبر داد.

وی نظارت و کنترل مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل قبل از اعزام ناوگان، بکارگیری رانندگان واجد شرایط، تأکید بر رعایت اصول ایمنی و حرکت با سرعت مجاز در طول سفر، کنترل و نظارت از سوی شرکتهای مسافربری در ارایه خدمات مناسب به زائران هماهنگی با امدادگران خودروها و هماهنگی با پلیس راه استان جهت امکان تردد اتوبوس ها در محورهای دارای محدودیت های ترافیکی را از جمله اقدامات این سازمان برای جابه جایی زائران حرم مطهر امام (ره) اعلام کرد.

غلامی یادآور شد: تشکیل ستاد جاماندگان از کاروان های اعزامی استان ها در پایانه های مسافربری تهران برای اعزام زائران یادشده و تأمین ناوگان جایگزین جهت استفاده در صورت بروز مشکلات فنی در ناوگان اعزامی استان ها نیز از جمله اقداماتی است که از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران انجام می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به تلاش های انجام شده در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مبنی بر آماده سازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام (ره)، تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده در این ایام ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور به خصوص استان تهران در مسیرهای منتهی به حرم مطهر به صورت آماده باش خواهند بود تا مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با آمادگی کاملی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز