خبرگزاری کار ایران

رییس نظام صنفی رایانه ای اصفهان در گفتگو با ایلنا:

اقتدار و موفقیت نظام صنفی رایانه ای در مقابل نهاد های مشابه/ با اهداف مورد نظر فاصله زیادی داریم

کاظم آیت اللهی گفت: توجه درست به ict و ایجاد شفافیت، می تواند به اشتغال زایی مناسب و رفع کلیه مشکلات اجتماعی، منجر شود.

کاظم آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص وضعیت فعلی نظام صنفی رایانه ای کشور، گفت: نظام صنفی رایانه ای کشور یک نهاد مردمی برای رگولاتور بخش خصوصی است، در حال حاضر تنها نهاد بخش خصوصی در کشور محسوب می شود و شاهدیم  پس از 10 سال فعالیت مثتمر به اقتدار کافی رسیده است.

وی در ادامه افزود:در حال حاضر نظام صنفی یارانه ای کشور، 11هزار عضو دارد و آمادگی اجرای کلیه فعالیت های لازم، در حوزه ict را دارا می باشد؛ خیلی خوشحال و خرسندیم از این که سازمان نظام صنفی در مقابل با نهادهای مشابه، از اقتدار و موفقیت کافی بر خوردار است.

آیت اللهی گفت: آن چه که اهمیت دارد این است که نگاه  ict به عنوان پیشران توسعه، در حال حاضر وجود دارد و خیلی خوشحالیم که با استفاده به این نگاه برنامه ریزی های لازم در دست اجرا است، امید واری داریم تا سرعت بیشتر برای فعالیت ها و پروژه ها تحقق یابد.

این عضو نظام صنفی رایانه ای کشور، افزود:متاسفانه فاصله بسیار زیادی با نقطه هدف گذاری شده که همراه بالا دستان انجام شد داریم؛ در طول 1سال و نیم گذشته، در دولت یازدهم سعی و تلاش خوبی برای جبران این عقب ماندگی ها صورت گرفت تا بتوانیم به برنامه ریزی های مورد نظر دست یابیم؛ با توجه به  برنامه جایگاه توسعه 5 و این که چه در نظر گرفته شده بود، با توجه به منابع انسانی که داریم ما هنوز با رتبه اول و یا دوم منطقه فاصله زیادی داریم.

 وی در پایان اذعان داشت: توجه درست به ict و ایجاد شفافیت، می تواند به اشتغال زایی مناسب و رفع کلیه مشکلات اجتماعی، منجر شود.

کد خبر : ۲۷۸۴۷۳