خبرگزاری کار ایران

در جریان معاملات امروز؛

عرضه کالاهای کشاورزی 16 استان کشور در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۶۶۶

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد عرضه کالاهای کشاورزی 16 استان کشور در آخرین روز فروردین ماه است.

به گزارش ایلنا از بورس کالا، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 18 هزار و 970 تن نخود متوسط استان های آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان عرضه می شود. گندم دوروم استان های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان نیز با حجم چهار هزار تن راهی تالار معاملات می شود.

همچنین، 10 هزار و 370 تن ذرت دانه ای استان های چهارمحال بختیاری و سمنان به همراه 3065 تن برنج استان های گلستان، مازندران و گیلان روی تابلوی عرضه می رود. گروه کنجاله نیز شاهد عرضه یکهزار تن کنجاله سویا پرک شرکت اکسدانه، 500 تن کنجاله سویا پرک شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان و 20تن کنجاله سویا پلیت برزیل است. کشور برزیل علاوه بر کنجاله سویا، 15 تن ذرت دانه ای را روانه تالار معاملاتی بورس کالای ایران می کند.

دیگر کالای عرضه شده در تالار محصولات کشاورزی، 200 تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان است.

این گزارش همچنین حاکی است، شرکت صنایع مس کاوه با 60 تن مس مفتول با قیمت پایه 203 هزار و 65 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. علاوه بر این، 2100 تن انواع کک متالورژی شرکت کک سازی زرند و 10 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه 45 هزار و 300 تن انواع قیر است. علاوه بر این، 4921 تن انواع ماده پتروشیمیایی و یکهزار تن گوگرد راهی تالار معاملات می شود.

گفتنی است، 9900 تن انوع قیر و 350 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 102 هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز