خبرگزاری کار ایران

موفقیت آپکو در ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت و شکایت مشتریان

کد خبر : ۱۶۷۷۳۴

شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو – آپکو – موفق شد گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲ نسخه ۲۰۰۴ را به دست آورد.

شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو – آپکو – موفق شد گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲ نسخه ۲۰۰۴ را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، این گواهی ها پس از دو نوبت ممیزی مراقبتی توسط شرکت توف نورد " " TUV NORD آلمان، برای شرکت آپکو صادر شده است.
دانش بالای نیروی انسانی، کنترل محصول و خدمات نامنطبق به نحو مطلوب، انبارش مناسب و بهینه محصولات، نگهداری و تعمیرات مناسب تجهیزات و توجه ویژه مدیریت به خواسته های مشتریان از جمله نقاط قوت آپکو در این ممیزی عنوان شده است.

شایان ذکر است شرکت آپکو سیستم مدیریت کیفیت را از سال ۸۷ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را از سال ۹۰ مستقر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز