خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

رونمایی از پلنB وزارت راه برای برخورد با ایرلاین‌های گرانفروش

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۴۴

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: به هر حال مالکان ایرلاین‌های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

حسین مذنب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا ورود ایرلاین‌های خارجی به برقراری پروازهای مسیرهای داخلی و ابهامات قانونی این موضوع اظهار داشت: راهکارهای قانونی این اقدام و انجام برخی از پروازهای داخلی توسط ایرلاین‌های خارجی پیش‌بینی شده‌است.

وی در پاسخ به این سوال آیا این تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای تنبیه شرکت‌های هواپیمای داخلی برای گرانفروشی‌‌های غیر قانونی اخیر بوده‌ است، تاکید کرد: به هر حال مالکان ایرلاین‌های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی درباره اینکه چرا پس از موقوف‌الاجرا شدن رای دیوان عدالت اداری نسبت به تغییر قیمت بلیت هواپیما، نرخ‌ها کاهش پیدا نکرد و تنها دو ایرلاین دامنه مصوب قیمت‌ها را رعایت می‌کنند، گفت: با اتفاقات و تصمیمات جدید در سازمان هواپیمایی کشوری رویه ایرلاین‌ها هم تغییر می‌کند. سیاست‌های جدید دولت در خصوص عرضه و فروش بلیت هواپیما وارد به زودی به اجرا می‌رسد.

مذنب ادامه داد: اگر قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد باید در چارچوب قانون باشد و با تصمیمات شخصی اجازه افزایش قیمت‌ها را نمی‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در کمتر از یک ماه پایان سال و آستانه نوروز قیمت بلیت هواپیما به صورت قانونی گران ‌شود، افزود: هیچ افزایش قیمتی مصوب نشده و اگر قرار بر افزایش قیمت بلیت هواپیما باشد این تصمیم باید در شورای عالی هواپیمایی اتخاذ  و تصویب شود.       ‌

انتهای پیام/
حمید حق جو
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز