خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس به ایلنا خبر داد:

وزیر نفت به مجلس می‌رود/ سیستم پشتیبانی سوخت‌رسانی خالص‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۶۶۴

یک نماینده مجلس گفت: لازم است سیستم هوشمند سوخت به لحاظ پشتیبانی مستحکم شود و اجازه ندهند اختلال ایجاد شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اعلام این خبر که امروز وزیر نفت برای توضیح پیرامون اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت به کمیسیون انرژی مجلس دعوت شده است، اظهار داشت: باتوجه به اینکه قبلا هم همین اتفاق افتاده بود، تکرار این قضیه نشان می‌دهد که دشمن بدنبال ایجاد نارضایتی و آسیب‌رسانی به حوزه حمل و نقل کشور است.

وی افزود: در هر حال در کوتاه‌ترین زمان ممکن جایگاه‌ها به مدار برگشت اما لازم است این سیستم به لحاظ پشتیبانی مستحکم شود و اجازه ندهند این اختلالات ایجاد شود. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز با وزیر در زمینه راهکارها و اندیشیدن تمهیدات لازم برای جلوگیری از این اتفاقات بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از تکرار اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت باید در این مسیر خالص‌سازی شود یعنی افراد به سادگی در این سیستم جذب نشوند، افرادی در این سیستم جذب شوند که مطمئن باشند، باید حفظ و نگهداری از جایگاه و به لحاظ جلوگیری از حمله‌های سایبری مستحکم شود، از لحاظ پدافندی باید این مسئله را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز