خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت خبر داد:

واردات خودرو قطعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۳۲

رئیس سازمان توسعه تجارت از قطعی بودن واردات خودرو در سال جاری و سال آینده خبر داد و از تلاش دولت برای تسریع جریان تخصیص ارز به واردات خودرو گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که وزیر صمت روز گذشته از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم در دولت و تامین شدن ارز موردنیاز برای واردات این اقلام خبر داد، مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران نیز امروز واردات خودرو را قطعی اعلام کرد و در جمع خبرنگاران گفت: نظر دولت این است که واردات خودرو حتما انجام می‌شود و جریان واردات با قطعیت در سال جاری و سال آینده برقرار خواهد بود.

وی افزود: تغییری در رویه دولت نسبت به واردات خودرو صورت نگرفته است.

ضیغمی درباره تامین ارز موردنیاز واردات خودرو گفت: مشکل ارزی به معنا عام نداریم و در موضوع تخصیص ارز جلساتی با بانک مرکزی داشته‌ایم تا بتوانیم روند تخصیص را تسریع کنیم. در هفته گذشته 110 میلیون دلار ارز به شرکت‌ها دادیم  و اعلام کردیم که در ماه آینده فرصتی طلایی برای واردات خودرو خواهیم داشت.  

رئیس سازمان توسعه تجارت درباره صادرات محصولات دانش‌بنیان به افغانستان گفت: در این زمینه با کشور افغانستان و کشورهای دیگری که در بازسازی افغانستان سهم دارند مذاکره می‌کنیم تا خدمات فنی و مهندسی و تهاتر کالا را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز